3 Nisan 2014 Perşembe

Baklava...

      Turkish Delight... Baklava... Baklavayı sevmeyen varmı acaba? Merak ettim gerçekten benim canım çoğunlukla tatlı çektiğinde şerbetti tatlı şeker kadayıf, künefe, baklava falan olmalı of of :)
Eşim de tatlıya çok düşkündür pek bir sever. Arada sırada yapılır böle başlı gözlü baklava veya başka bir tatlı. Her yemekten sonra sorar 'tatlı ne var ?' Ayy bazen boğulurum her gün her gün bir şeymi yapacağım diye. Tatlı yapmak bazen külfet gelir bana bir kere büyük sorun şu ne yapacam :) Valla en büyük dert benim için bu. Sütlü tatlımı, şerbetli mi ne nasıl birşey yapmalıyım valla sıkıntı bazen. İşte büyük kurtarıcı oluyor benim için bu hazır baklava hamuru ile yaptığım bu tatlı çok basit. Gönlünüzce şekil veriyorsunuz düşük sıcaklıkta uzunca pişiriyorsunuz ki bu önemli yavaş yavaş pişmeli alt üst güzel kızarmalı.



Deneyin derim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu buraya yazınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...