19 Mart 2014 Çarşamba

Zİg Zag Desen Yapımı...

Arkadaşlar merhabaa bir kaç gündür paylaşmaya niyetliydim nasip olmadı bugun bir izleyicimin isteği ile paylaşma fırsatı oluşturdum kendime :)
malzemeler görüldüğü gibi, fotoğraflara bakarak çok rahatlıkla yapabilirsiniz anlatmama bile gerek yok çok çok bait...
 Ben örnek çıkarıp göstermek için hazırladım ne ölçüde istiyorsanız zincir çekin ona göre.
Bu aşamada da trapzan yapıyoruz buda isteğe göre isteğiniz gibi çok veya az yapabilirsiniz.
 Görüldüğü gibi bu aşamada farklı deliklere 4 yarım trapzan yapıyoruz toplu çekip birleştiriyoruz.Bu kısım zigzagın alt kısmı oluyor yani oyuk olan kısmı.

 Bu aşamadada zigzagın üst kısmı tepe bölgesini yapıyoruz bir deliğe tam çekilmiş 4 trapzan yapıyoruz.sonra aşağı doğru devam ediyoruz. Sayılar hep aynı olsun.
Bu aşamada ikinci renge geçtiğimizde tek deliğe battığımız 4 lü trapzanın sağdan 2. deliğine gene dörtlü tapzan yapıyoruz sonra devam ediyoruz.Burası tepe kısmı zigzagın.
Şimdi oyuk olan kısımdayız aşağı kısımdayız. Buraya gene 4 lü yarım tapzan yapacağız. Aşagıdaki toplu çekip birleştirilen trapzanın deliğini ikinci trapzan gelecek şekilde 4lü yarım trapzan yapıp birleştirip devam ediyoruz.


Bu kadar kolay gelsinnnn :)))

2 yorum:

  1. Ah ben bunu merak ediyordum, çok mutlu oldum çokta basitmiş yahuuu
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu buraya yazınız.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...